nog iets meer dan een maand! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Remy Datema - WaarBenJij.nu nog iets meer dan een maand! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Remy Datema - WaarBenJij.nu

nog iets meer dan een maand!

Blijf op de hoogte en volg Remy

28 November 2013 | Nederland, Almere Stad

Opeens gaat het allemaal erg snel, ik heb besloten om 1 januari al te vertrekken ipv 4 februari.

het is een heerlijk gevoel dat alle belangrijke dingen al zijn geregeld en zijn gekocht.
reisverzekering,ticket,backpack, en visum zijn binnen.

10 December ga ik de groep ontmoeten die ook met dezelfde organisatie naar australie gaat vliegen

28 December vier ik mijn afscheidsfeest, waar ik ook erg veel zin in heb om dan iedereen nog even te kunnen zien.

Daarna oud en nieuw nog even goed te vieren met mijn vrienden, om daarna toch redelijk nuchter ( zie je het al voor je .. ) rond 10.00 op schiphol te staan...

Mijn bedoeling is dat ik af en toe een verslag plaats, zodat jullie ook kunnen lezen wat ik mee maak, en uiteraard komen er foto's op facebook.

Groetjes, Remy

• 28 November 2013 - 13:08

Sabine:

Hey Remy,

Wat leuk zeg, dat wordt een hele onderneming.
    Hoe lang blijf je in weg?
    Iig veel plezier alvast en een goede tijd gewenst daar.

groeten Richard, Sabine, Nathan en Manouk

• 28 November 2013 - 20:20

Ingrid:

Heel veel plezier. Goede reis.

• 02 Januari 2014 - 20:03

ILja:

Hoi Remy,
    En aangekomen? Ik zie hier op tv dat het heel erg warm is in Australië. Heb je die muts niet echt nodig! :) Groetjes uit een koud NL