nog iets meer dan een maand! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Remy Datema - WaarBenJij.nu nog iets meer dan een maand! - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Remy Datema - WaarBenJij.nu

nog iets meer dan een maand!

Blijf op de hoogte en volg Remy

28 November 2013 | Nederland, Almere Stad


Opeens gaat het allemaal erg snel, ik heb besloten om 1 januari al te vertrekken ipv 4 februari.

het is een heerlijk gevoel dat alle belangrijke dingen al zijn geregeld en zijn gekocht.
reisverzekering,ticket,backpack, en visum zijn binnen.

10 December ga ik de groep ontmoeten die ook met dezelfde organisatie naar australie gaat vliegen

28 December vier ik mijn afscheidsfeest, waar ik ook erg veel zin in heb om dan iedereen nog even te kunnen zien.

Daarna oud en nieuw nog even goed te vieren met mijn vrienden, om daarna toch redelijk nuchter ( zie je het al voor je .. ) rond 10.00 op schiphol te staan...

Mijn bedoeling is dat ik af en toe een verslag plaats, zodat jullie ook kunnen lezen wat ik mee maak, en uiteraard komen er foto's op facebook.

Groetjes, Remy




  • 28 November 2013 - 13:08

    Sabine:

    Hey Remy,

    Wat leuk zeg, dat wordt een hele onderneming.
    Hoe lang blijf je in weg?
    Iig veel plezier alvast en een goede tijd gewenst daar.

    groeten Richard, Sabine, Nathan en Manouk

  • 28 November 2013 - 20:20

    Ingrid:

    Heel veel plezier. Goede reis.

  • 02 Januari 2014 - 20:03

    ILja:

    Hoi Remy,
    En aangekomen? Ik zie hier op tv dat het heel erg warm is in Australië. Heb je die muts niet echt nodig! :) Groetjes uit een koud NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

australie, new zealand, azie

#

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2016

Thailand Bangkok

01 November 2015

Cairns

25 Mei 2015

14

10 December 2014

13, nieuw Zeeland

30 Oktober 2014

Verslag 12
Remy

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 8936

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 30 November -0001

australie, new zealand, azie

Landen bezocht: