Verslag 9 - Reisverslag uit Laidley, Australië van Remy Datema - WaarBenJij.nu Verslag 9 - Reisverslag uit Laidley, Australië van Remy Datema - WaarBenJij.nu

Verslag 9

Blijf op de hoogte en volg Remy

22 April 2014 | Australië, Laidley

Verslag 9

Eenmaal aangekomen in Sydney zijn we naar een hostel gegaan wat redelijk dichtbij het vliegveld ligt.

In totaal 2 dagen in Sydney gebleven, manon vloog maandag avond weer naar Nederland, en ik vloog maandag middag naar brisbane.

Eenmaal aangekomen in brisbane de bus gepakt naar plainland, en daar werd ik opgehaald door een paar jongens van de groep waar ik de 1ste week mee was in Sydney.
Toen een kilometer of 7/8 rijden naar laidley, waar het hostel zich bevind.
Eenmaal daar aangekomen kreeg ik mijn kamer aangewezen, en het viel me alles mee, 2 persoonskamers, vaak heb je in de hostels hier kamers van 6 tot 10 personen, dus dit was dan ook echt een verademing, en omdat ik hier werk wil gaan zoeken, en dus de kans erin zit dat ik hier de komende maanden ben, is dit alleen maar prettig, helemaal nu ik de kamer ook nog voor me alleen heb.

Al snel bleek dat ik op een redelijke goede tijd hier ben aangekomen, aangezien broccoli seizoen eigenlijk paar weken geleden van start had moeten gaan maar aangezien ze eerst regen nodig hebben daar nog op moeten wachten.
Ook is er nog een andere baan beschikbaar, het bedrijf heet pohlmans, en de hoofdzaak wat ik daar zou moeten doen is plantenbakken verzamelen/uitzoeken/sorteren etc, klinkt niet erg spannend, But i dont care.

Dinsdag had ik bij pohlmans een job interview.
Ze hadden het druk bij pohlmans, en dat was te merken, we gingen snel door wat formulieren heen, de rest moest ik in het hostel maar even invullen, en ik begin donderdag, chill!

als jullie je afvragen wat ik dan de afgelopen dag gedaan heb aangezien je hier redelijk afgezonderd zit van zeg maar alles, is het antwoord ook zeer weinig, wel dinsdag de keuken schoongemaakt, afgewassen, prullenbakken geleegd, stof gezogen, dode palmbladeren opgeruimd, en dat allemaal voor wat korting op de huur, je moet toch wat!

Morgen dus nog even een dagje niks, om donderdag waarschijnlijk van 6 tot 6 te moeten werken!

Tot de volgende blog

  • 22 April 2014 - 08:02

    Ilja:

    Top. Succes met je nieuwe baan :)

  • 22 April 2014 - 08:42

    Jeanneke:

    ik vind het allemaal heel knap wat je doet. succes en groetjes uit België

  • 22 April 2014 - 09:44

    Mama:

    Hoi man,
    Las al op mijn app dat je de baan hebt gekregen, helemaal top!
    Wat ik ook helemaal top vind, voor jullie allebei, is dat je maatje terug komt.
    Nu maar hopen dat ze snel de wachtlijst kan doorlopen en jullie lekker kunnen sparen voor de dingen die jullie nog samen willen ondernemen.
    Vanaf 4 mei zal er voor 5 ingekocht en gekookt moeten worden dus.
    Heel veel succes en hopelijk ook plezier bij je nieuwe baan en uitdaging.

    Have fun & keep save!
    XXX



  • 22 April 2014 - 21:42

    Pappa:

    Hoi Remy,

    Harstikke gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Ik vind je instelling erg goed, voor wat betreft dat het je niet zoveel uitmaakt of je job echt heel leuk is, maar dat je de hoofdzaak vindt dat je werk hebt.
    Ook het opruimen en schoonmaken voor korting op de huur vind ik toppie.
    Je moet even geld verdienen en aangezien je geen werk had, was dat ook een manier.
    Ik hoop dat je baan toch nog leuker blijkt dan je nu verwacht, maar dat horen we nog wel!!

    Ik hoop dat ook Manon daar snel werk vindt.
    Doe haar de groeten.

    Trouwens, zie je wel, dat ook een kort verslag met plezier gelezen wordt?

    Dikke knuffel,

    Pappa

  • 26 Mei 2014 - 10:31

    Harma:

    hoi remy
    ben je er nog, we hebben zo lang geen verslag meer gezien
    we willen je even een fijne verjaardag wensen en graag een keer horen hoe het werken daar bevalt
    hier is alles naar wens,ook oma is al lekker bruin aan het worden
    vast niet zo bruin dan jij maar dat zou er ook niet uitzien
    meer nieuws is hier niet dus, tot het volgende verslag en hartelijk gefeliciteerd
    groetjes oma arie en harma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Laidley

australie, new zealand, azie

#

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2016

Thailand Bangkok

01 November 2015

Cairns

25 Mei 2015

14

10 December 2014

13, nieuw Zeeland

30 Oktober 2014

Verslag 12
Remy

Actief sinds 16 Sept. 2013
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 8915

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 30 November -0001

australie, new zealand, azie

Landen bezocht: